Велосипед Merida ONE-FORTY 400 [2024]
Міцний, надійний і готовий до будь-яких пригод, ONE-FORTY 700 поєднує в собі відмінну алюмінієву раму і якісне обладнанням, яке не підведе. Наша нова радикальна трейловая геометрія забезпечує можливість рухатися вгору, якій позаздрить альпініст, з можливістю їхати вниз зі швидкістю, якій позаздрять ендуро-байки. 12-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном, чотирьохпоршневі гальма, ефективна підвіска Marzocchi і RockShox, а також наш регульований штир з великим ходом забезпечують Вам нові, неперевершені можливості.
Новий ONE-FORTY це позамежний трейловый байк, створений для найскладніших трейлов в світі. Це вершина конструкторської думки в питанні сучасного трейлрайдинга, з супер-вертикальної підсідельної трубою 80° низькою рульовою трубою і кареткою, щоб долати самі технічні підйоми. У той же час довгий річ у всіх розмірах і збалансований кут рульової колонки 65 градусів означають багато можливостей для підкорення будь-якого спуску. З нашою новою системою розмірів, будь райдер може вибрати довгий або короткий річ незалежно від свого росту, а підвіска стає прогресивніший із збільшенням розміру рами, що буде корисно для важких або віддають перевагу жорсткий стиль райдерів. Ми зосередилися на зниження ваги байка і збільшення його швидкості, щоб він став більш ефективним. На всіх велосипедах встановлені подседельные штирі з великим діапазоном ходу, система проводки WIRE PORT практична різьбова каретка і відсік для зберігання інструменту, а карбонові рами додатково мають магнітні флягодержателі FidLock.
- Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FASTи системою розмірів AGILOMETER
- Радикальна нова трейловая геометрія, колеса 29 дюймів.
- Підсідельний штир 200 мм для XL/L/M, 150 мм для S, 125 мм для XS.
- Підвіска Marzocchi і RockShox, 150 мм спереду, 143 мм ззаду.
- Надійна 11-швидкісна трансмісія Shimano CUES з широким діапазоном.
- Потужні 4-поршневі гідравлічні дискові гальма.
РАМА: ONE-FORTY LITE III, 143 mm suspension travel 29", material: aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12 mm axle standard, BSA bottom bracket standard.
ВИЛКА: SR Suntour XCR34 2CR, Air, 140 mm, Tapered, 44 mm fork offset, 29x2.4" max. wheelsize.
АМОРТИЗАТОР: Rock Shox Deluxe Select+, lockout.
ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА: Tektro Gemini M535, 4 piston.
ЗАДНІ ГАЛЬМА: Tektro Gemini M535, 4 piston.
РУЛЬОВА КОЛОНКА: Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing.
КЕРМО: MERIDA EXPERT TR II, material: aluminium, 780 mm width, XS/S 18 mm росія, M/L/XL 30 mm rise.
ВИНІС КЕРМО: MERIDA EXPERT eTRII, material: aluminium, 35 мм діаметр, 0° stem angle, 40 mm.
ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ: Shimano CUES U6000, GS.
МАНЕТКА ЗАДНЯ: Shimano CUES U6000
МАНЕТКА ПЕРЕДНЯ: Shimano SL-MT500-L
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР: MERIDA EXPERT TR II, 34.9 mm діаметр, 10 mm setback, XS/S: 150 mm Travel Seatpost - M: 170 mm Travel Seatpost - L/XL: 200 mm Travel Seatpost.
СІДЛО: MERIDA COMP SL, V-mount.
ЛАНЦЮГ: Shimano LG500
КАСЕТА: Shimano LG400, 11-50 teeth, 11 speed.
ШАТУНИ: MERIDA Expert TR, 32 teeth, 170 mm-S, 175 mm-M up.
ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА: Shimano TC500-B, 110x15 mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ЗАДНЯ ВТУЛКА: Shimano TC500-HM-B, 148x12 mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock
ЗАДНЯ ВІСЬ: MERIDA COMP TR, including removeable lever, 6/4 mm allen key.
ОБОДУ: MERIDA COMP TR II, 110x15 mm width front hub, 148x12 mm width rear hub, 28 mm inner width, material: aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and no included), 29".
ШПРИХИ: Black stainless
ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА: Kenda Regolith, 29x2.4", wire.
ЗАДНЯ ПОКРИШКА: Kenda Regolith, 29x2.4", wire.
РОТОРА: Tektro TR203-45, 203 mm.
РОЗМІР РАМИ | XSHORT | SHORT | MID | LONG | XLONG |
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R РІЧ MM | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S СКЛ MM | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
WB КОЛІСНА БАЗА MM | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
SH СТЕНДОВЕР MM | 730 | 735 | 738 | 735 | 730 |
Технології:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 або 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.